آون توسترها جزو وسایل کاربردی بسیار مهم داخل یک آشپزخانه محسوب می‌شوند و تقریبا شبیه به توستر هستند ولی بسیار پیشرفته‌تر از آن‌ها عمل می‌کنند.

محبوبیت این وسیله به دلیل عملکرد ساده آن است و یک انتخاب مناسب برای افرادی است که در طول روز نیاز به پخت یا گرم کردن مداوم غذاها دارند.

آون توستر تقریبا کارکردی مشابه مایکروویو ها دارند و فقط از سیستم گرمایش نوری یا هیتر المنت استفاده می کنند.

این دستگاه‌ها در انواع و برندهای مختلف تولید شده‌اند و قابلیت‌های ویژه‌ای دارند. بعضی از آن‌ها می‌توانند برای پخت‌وپز گوشت استفاده شوند و بعضی دیگر تنها برای گرم کردن نان و غذا کاربرد دارند.
مشکلات رایج آون توستر

بدون شک این وسیله نیز مانند تمام وسایل برقی دیگر آشپزخانه خراب می‌شود و بنابراین این مطلب را به مشکلات رایج آون توستر اختصاص دادیم که در ادامه نام می‌بریم.
کار نکردن دکمه‌های آون توستر

خراب بودن دکمه‌های آون توستر را زمانی متوجه می‌شوید که هرچه آن‌ها را فشار می‌دهید واکنشی دریافت نمی‌کنید. علت این مشکل، خرابی صفحه کنترل پشت دکمه‌ها، عدم اتصال برق یا آسیب دیدن صفحه کنترل لمسی آون توستر است.
ایجاد صدای غیرمعمولی حین کار

آون توسترها معمولا صدای خاصی هنگام کار از خود تولید نمی‌کنند. بنابراین اگر زمان روشن بودن دستگاه متوجه صداهای غیرمعمولی مانند وزوز می‌شوید، علت را در موارد زیر پیدا کنید:

خرابی فن آون توتستر
آسیب‌دیدگی تامیر کوکی ویا المنت هیتر داخلی آن

در بعضی از آون توسترها سینی قابلیت چرخش دارد و برای پخت بهتر گوشت استفاده می‌شود. گاهی اوقات این سینی به خوبی نمی‌چرخد یا به طور کلی چرخش آن متوقف می‌شود.

نچرخیدن سینی ممکن است به دلایل زیر باشد:

سوختن موتور زیر سینی
کثیف بودن سینی چرخش
ایراد در تنظیمات آون توستر

با تماس با جنرال کلدسرویس و ارسال آون توستر به تعمیرگاه مجاز جنرال کلدسرویس تهران خدمات آون توستر رو به ما بسپارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *