خدمات مایکروویو آریستون

تعمیر ماکروفر -مایکروویو آریستون Ariston بدون نیاز به مراجعه حضوری برای تحویل دستگاه معیوب در کوتاه ترین زمان ممکن توسط سرویسکاران حرفه ای در جنرال کلدسرویس انجام می شود.

کافی هست با جنرال کلدسرویس تماس حاصل نموده تا دراسرع وقت نسبت به ارسال مایکروویو ومایکروفر آریستون به تعمیرگاه نسبت به تعمیرآن اقدام بشود.

ماکروویو یکی از تجهیزات پخت و پز مواد غذایی است که به دلیل تکنولوژی خاص خود دارای سرعت عمل بیشتری نسبت به سایر روشهای پخت است.

در این روش از انرژی امواج با طول موج کوتاه استفاده می شود که باعث به ارتعاش در آوردن مولکول های آب موجود در مواد غذایی می شود.

سپس انرژی جنبشی مولکول های آب در اثر اصطکاک تبدیل به انرژی گرمایی شده و به تدریج در ماده غذایی پخش می شود.

همین تکنولوژی منحصر به فرد یعنی تشعشع امواج مایکروویو باعث شده تا تعمیر ماکروفر  یاهمان مایکروویو کاری تخصصی و نیازمند مهارت و دانش فنی باشد.

چنانچه نیازمند خدمات تعمیر ماکروفر آریستون Ariston هستید، نکات ارائه شده در این مقاله را تا انتها بخوانید. اطلاع از این نکات می تواند به شما برای یافتن بهترین مرکز تعمیر مایکروفر (مایکروویو -سولارم) در تهران کمک کند.

ماکروویو روشن نمی شود
خرابی میکروسوئیچ دستگاه و همچنین سوختن فیوز حرارتی مهمترین علل روشن نشدن مایکروفر یا همان مایکروویو است.

غذا در مایکروویو گرم نمی شود
گرم نشدن غذا در مایکروویو می تواند به دلیل خراب شدن میکروسوئیچ درب ماکروفر، سوختن دیود و یا خرابی مگنترون باشد.

ماکروویو در حین کار خاموش میشود
بسیاری از ماکروفر های مدل جدید دارای سیستم ایمنی هستند که در صورت داغ شدن بیش از حد مایکروفر، ترموستات آن به کار افتاده و ماکروویو را خاموش می کند. پس از خنک شدن ماکروفر  مجددا روشن می شود. اما اگر مایکروفر شما قدیمی است و در حین کار خاموش می شود باید توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای بررسی شود.

روشن نشدن لامپ مایکروویو
این اتفاق اغلب در نتیجه سوختن چراغ داخلی ماکروویو، خرابی سوکت های لامپ، مشکل در منبع برق ورودی و یا خرابی برد الکترونیک رخ می دهد.

نکات پیشگیری از تعمیر ماکروفر آریستون Ariston

توجه به نکات استفاده صحیح و ایمنی دستگاه باعث افزایش طول عمر مایکروویو آریستون شما می شود. بنابراین به نکاتی از قبیل موارد زیر توجه داشته باشید:

از مایکروویو  برای عملیاتی چون جوش آوردن آب، درست کردن پاپ کورن، گرم کردن شیشه شیر کودکان و یا پخت و پز مواد غذایی چرب استفاده نکنید.
برای گرم کردن و یا پختن غذا صرفاً از ظروف مخصوص ماکروویو استفاده کنید. به هیچ عنوان ظروف فلزی، ظروف چینی دور طلایی، ظرف غذا با درپوش
فویل آلومینیومی و یا کنسرو را درون مایکروفر قرار ندهید زیرا خطر جرقه زدن و آتش سوزی وجود دارد.
ماکروویو را در ساعات اوج مصرف برق روشن نکنید زیرا باعث پریدن فیوز یا سوختن ترانس های ولتاژ یا آسیب به سایر قسمت های مایکروفر می شود.
از محافظ مخصوص برای مایکروفر استفاده کنید.
به طور منظم و دوره ای کابین داخلی ماکروویو را تمیز کنید.
مایکروفر را به صورت خالی روشن نکنید.

ماکروویو آریستون Ariston

آریستون برند ایتالیایی تولید کننده لوازم خانگی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۳۰ شروع کرد. یکی از تولیدات این شرکت ماکروویو است که به دلیل کیفیت و دوام مطلوب، طراحی‌های مدرن و زیبا و قطعات داخلی با کیفیت تبدیل به یکی از برندهای مطرح در این زمینه شده است.

 

جنرال کلدسرویس تهران آماده خدمت رسانی در زمینه تعیمرات تخصصی مایکروویو ومایکروفرهای آریستون در مدل های رومیزی و توکار کابینیتی می باشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *