ماکروویو سولاردام ال جی برای گرم کردن به ولتاژ بالا نیاز دارد و به همین علت در ساعات اوج مصرف برق به دلیل افت ولتاژ، ممکن است مشکل گرم نکردن در آن رخ دهد، در این صورت با بالا بردن زمان برای گرم کردن مواد غذایی داخل دستگاه، مشکل رفع خواهد شد. (ساعات اولیه شب و قبل از ظهر ساعات اوج مصرف برق می‌باشند)
بهتر است دستگاه سولاردام یا مایکروویو شما، مستقیم به پریز برق وصل شود و با دستگاه دیگری مشترک به محافظ یا سه را هی متصل نباشد. زیرا در گرمایش دستگاه تاثیر منفی می‌گذارد.
چنانچه مایکروویو در مدت 3 دقیقه با توان 900 وات (برای انتخاب این حالت کلید استارت را 6 بار انتخاب می‌کنیم) نتواند یک لیوان آب را گرم کند، دستگاه ایراد پیدا کرده و نیاز است توسط تکنسین متخصص و ماهر  جنرال کلد سرویس بررسی شود.

ماکروویو برای گرم کردن به ولتاژ بالا نیاز دارد و در ساعات اوج مصرف به دلیل افت ولتاژ، ممکن است غذا را به خوبی گرم نکند، که در این صورت با بالا بردن زمان، مشکل رفع می‌شود. (مثل ساعات اولیه شب که ساعات اوج مصرف می‌باشند). اما اگر غذا در ماکروفر دیر گرم می‌شود ممکن است به علت یکی از موارد ذیل باشد:

ممکن است در ساعات اوج مصرف از دستگاه استفاده شده است.
اگر داخل دستگاه جرم و چربی گرفته باشد باعث می‌شود روند گرم کردن غذا داخل دستگاه زمان بیشتری ببرد، به همین علت انجام سرویس دوره‌ای هر 6 ماه یکبار برای کمک به کیفیت عملکرد دستگاه لازم است
حجم غذا اگر زیاد باشد ، تایم بیشتری جهت گرم شدن نیاز دارد. به همین علت نیاز است زمان را برای گرم کردن بیشتر کنید تا غذا به همان مقداری که می‌خواهید گرم شود.
توجه داشته باشید که غذاهای آبدار با تایم کوتاه‌تر و غذاهای چرب با تایم بیشتر گرم می‌شوند. پس مدت زمانیکه برای گرم کردن مواد غذایی به دستگاه داده می‌شود متفاوت است و باید بسته به حجم غذا میزان زمان برای گرم کردن را بیشتر کنید.
شیر و غذاهای چرب جهت گرم شدن کامل، نیاز به هم‌زدن دارند. در میانه کار احتیاج است که غدا را هم‌بزنید تا به خوبی تمام قسمت‌های آن گرم شود. پس در صورتیکه این کار را انجام ندهید امکان دارد غذای شما به صورت یکنواخت گرم نشود. مانند یک ظرف آش برای یک دست گرم شدن نیاز دارد که ما بین آن هم زده شود.
ظرفی که غذا در آن گرم می‌کنید اهمیت ویژه‌ای دارد. زمانیکه ظروفی با جنس بدنه ضخیم داخل دستگاه مایکروویو و سولاردام می‌گذارید، برای گرم کردن مواد غذایی طبیعتا زمان بیشتری نیاز دارد. پس حتما به جنس ظروفی که داخل دستگاه می‌گذارید توجه کنید.

در صورتیکه یک لیوان آب در 3 دقیقه گرم می‌شود، دستگاه از نظر گرم کنندگی ایراد ندارد. چنانچه در مدت 3 دقیقه با توان 900 وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید. (برای انتخاب این حالت کلید استارت را 6 بار انتخاب می‌کنیم) احتیاج به بررسی تخصصی دستگاه است.
در صورتی که مجموعه موارد را چک کردید و مشکل دستگاه برطرف نشد نیاز است که ماکروویو توسط تکنسین مجرب جنرال کلد سرویس بررسی شود .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *